2012. május 13., vasárnap

Negyedik - Nyitott könyv |részlet|


 
Bella Swan

     - Arra gondoltam, hogy este hét felé, bemászok az ablakodon keresztül és megcsináljuk az a nyamvadt házi dolgozatot, holnapra – susogta közvetlenül a fülemhez hajolva. Egy pillanatra mindketten megdermedtünk. Azt vettem észre, hogy ismét nem vesz levegőt a közelemben. Kérdőn néztem rá, de Ő csukott szemmel, eltorzult arccal, elhajolt tőlem.
     „Talán ilyen büdös volnék?” – kérdeztem magamtól, immáron sokadszorra.
     - Rendben – válaszoltam halkan. Edward szeme kipattant, szemei éjfeketén csillogtak. Érthetetlen… Egyszer aranysárga, majd karamell barna, most meg… olyan fekete, mint az éjszaka.
     Bólintott, majd megpróbált mosolyt erőltetni az arcára. Nehézkesen ment neki.
     Volt valami ellenséges a viselkedésében. Ezt utoljára tegnap éreztem, amikor először kezdtünk el beszélgetni. Edward egyszerre vonzott és taszított. Jelenleg nem tudtam eldönteni. Vonzani most is vonzott, de volt a testem mélyén, valami védelmező mechanizmus.
     - Bella! – Jacob hívogató hangjára, sikerült elnéznem Edwardról. Könyörögve nézett rám, barna szemei megteltek szomorúsággal. Mégis mit művelek?
     - Megyek, Jake – sóhajtottam. – Szia, Edward! – Köszöntem el az angyalomtól, rá se nézve. Új izgalom járta át a testem. Ma Jacobbal leszek, és nemsokára Edwarddal.
     - Szia, Bella – mormogta az orra alatt Edward. Felhangzott drága kocsijának, szépen csengő durmolása, majd elhajtott.
     Mikor Jacobhoz értem, Ő szorosan magához vont, majd mélyen belélegezte az illatomat. Maga elé fordított. Már éppen mondani akartam, mennyire sajnálom, hogy megbántottam, amikor ajka az enyémre tapadt, lágyan, finoman.
     Ajkaim elnyíltak, ezzel befogadva Jacob nyelvét. Másodszorra élvezhettem nyelvének, lágy simogatását.
     Jacob kezei a derekamra siklottak, én pedig a nyaka köré csavartam, mindkét kezem. Élvezettel simultam – jelenleg pólóval fedett – forró testéhez. A teste ellazult. Végre megnyugodott. Tudván, csak az Övé vagyok. Jelenleg így is éreztem. Hogy Jacobé vagyok, most és mindörökre.

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Akkor este "randijuk" lesz Edékeknek, de az a Jacob-Bella nyálcsere a végé...
    Remélem, hamarosan hozod a teljes fejit!

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Ma találtam rá a blogodra, és nagyon tetszik az írásod! Alice és Garrett? Jó ötlet! De mi lesz szegény Jasperrel?

    Nelli

    VálaszTörlés